Badanie NIQ ujawnia nieznane wcześniej nastawienie konsumentów do reklam wygenerowanych przy użyciu sztucznej inteligencji

CHICAGO–( SERVICE CORD)– W czasie, gdy generatywna sztuczna inteligencja przesuwa granice w branżach kreatywnych, NielsenIQ (NIQ), czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, ujawniła wyniki przełomowych nowych badań nad tym, jak mózg konsumenta przetwarza reklamy wygenerowane przez AI. Z badań płyną wnioski o krytycznym znaczeniu dla twórców reklam, próbujących manewrować między szansami i wyzwaniami, jakie niesie ze sobą ta nowa technologia. NIQ przedstawi omówienie tych wyni

发布者:Dr.Durant,转转请注明出处:https://robotalks.cn/badanie-niq-ujawnia-nieznane-wczesniej-nastawienie-konsumentow-do-reklam-wygenerowanych-przy-uzyciu-sztucznej-inteligencji-2/

(0)
上一篇 13 12 月, 2024 9:36 下午
下一篇 13 12 月, 2024

相关推荐

发表回复

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注

联系我们

400-800-8888

在线咨询: QQ交谈

邮件:admin@example.com

工作时间:周一至周五,9:30-18:30,节假日休息

关注微信
社群的价值在于通过分享与互动,让想法产生更多想法,创新激发更多创新。