NIQ-onderzoek onthult verborgen houdingen van consumenten ten opzichte van door AI gegenereerde advertenties

CHICAGO–( SERVICE CORD)– Nu Gen AI de grenzen van creatieve industrieën blijft verleggen, heeft NielsenIQ (NIQ),’s werelds toonaangevende bedrijf in consumenteninformatie, baanbrekend nieuw onderzoek onthuld over hoe het consumentenbrein door AI gegenereerde advertenties verwerkt, satisfied cruciale implicaties voor adverteerders pass away zich bezighouden satisfied de kansen en uitdagingen van deze opkomende technologie. NIQ zal spreken over deze bevindingen in generatieoverwegingen tijdens de CES 2025-panels

发布者:Dr.Durant,转转请注明出处:https://robotalks.cn/niq-onderzoek-onthult-verborgen-houdingen-van-consumenten-ten-opzichte-van-door-ai-gegenereerde-advertenties/

(0)
上一篇 13 12 月, 2024 4:11 下午
下一篇 13 12 月, 2024

相关推荐

发表回复

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注

联系我们

400-800-8888

在线咨询: QQ交谈

邮件:admin@example.com

工作时间:周一至周五,9:30-18:30,节假日休息

关注微信
社群的价值在于通过分享与互动,让想法产生更多想法,创新激发更多创新。